Forum .:HONDA TEAM:. Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Problem z poduszkami powietrznymi Pali sie Kontrolka SRS
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum .:HONDA TEAM:. Strona Główna » elektronika Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z poduszkami powietrznymi Pali sie Kontrolka SRS
Autor Wiadomość
Peter
Sympatyk


Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Włocławek

Post Problem z poduszkami powietrznymi Pali sie Kontrolka SRS Odpowiedz z cytatem
Witam serdecznie wszystkich pasjonatów samochodów Honda.
Proszę was o pomoc w następującej sprawie.Jak były te mrozy odpalałem Hanię i akumulator wydawał dźwięki szurania i nie moglem odpalić auta.4 razy próbowałem myśląc ,ze się uda a nie czekając aż zgaśnie kontrolka SRS.I już została świeciła się już cały czas.Odpinałem klemy i naładowałem akumulator i to nic nie dało.Gdzieś w internecie wyczytałem , że trzeba wyjąć bezpiecznik7,5 z tej puszki na kilka sekund i go włożyć z powrotem ale to nie pomogło.Bylem w warsztatach samochodowych to nie maja komputera takiego starego aby skasować błąd, nawet w serwisie Hondy nie umieli tego skasować.Być może ktoś z was ma komputer z oprogramowaniem do Hondy Civic 1.3 hatchback z 1995 roku? Czekam na odpowiedź...
Sro Mar 03, 2010 21:05 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sro Mar 03, 2010 21:05
RAFALcoupe
klubowicz
klubowicz


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 495
Skąd: GRUDZIADZ

Post Odpowiedz z cytatem
Nie zebym byl ch... ale warto sie przywitac.

_________________
Honda a été, est et sera.
KOSMETYKA I KONSERWACJA POJAZDÓW
Sro Mar 03, 2010 21:41 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RAFALcoupe
klubowicz
klubowicz


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 495
Skąd: GRUDZIADZ

Post Odpowiedz z cytatem
Robiles reset kompa? I nie pomoglo?

_________________
Honda a été, est et sera.
KOSMETYKA I KONSERWACJA POJAZDÓW
Sro Mar 03, 2010 21:51 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RAFALcoupe
klubowicz
klubowicz


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 495
Skąd: GRUDZIADZ

Post Odpowiedz z cytatem
Czy wywala Ci blad srs?

_________________
Honda a été, est et sera.
KOSMETYKA I KONSERWACJA POJAZDÓW
Sro Mar 03, 2010 21:53 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Peter
Sympatyk


Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
RAFALcoupe napisał:
Czy wywala Ci blad srs?

Nie mam komputera aby podłączyć to mój 1 samochód kompletnie nie znam tych tematów.Już sie przywitałem w innym poscie Smile
Sro Mar 03, 2010 21:56 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
SiVy
Klubowicz
Klubowicz


Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 5961
Skąd: CLIwland

Post Odpowiedz z cytatem
stawiam ze masz uszkodzoną tasme srs a co do szurania to rozrusznik ci pada (łożysko) albo szczotek juz nie ma ale to tylko domysłyHrm

_________________
Z miłości do samochodów, z pasji dla ich piękna...
Czw Mar 04, 2010 00:17 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koper
klubowicz
klubowicz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 773
Skąd: CLIwland

Post Odpowiedz z cytatem
u mnie tez pali sie czasami SRS... i też nie wiem dlaczego...

_________________
Civic Renaissance - X Del sol VTEC



My Japan name is Memonokushi
Czw Mar 04, 2010 08:32 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Peter
Sympatyk


Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
koper napisał:
u mnie tez pali sie czasami SRS... i też nie wiem dlaczego...

Wątpię aby to były szczotki bo teraz nie szura tak przy odpalaniu jak był rozładowany to szurało a jak go naładowałem to jest oki choć akumulator jest już słabszy i długo nie pociągnie bo jedna cela jest zasiarczona.Może to jakieś napięcie jest za duże i to SRS się pali cały czas,może gdybym miał kasę na nowy akumulator to problem by zniknął.Może to być taśma może to być błąd komputera trzeba być mechanikiem lub pasjonatem aby znaleźć gdzie tkwi szkopuł.Czy ktoś z was z Włocławka jest i zna się na rzeczy?
Czw Mar 04, 2010 19:08 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
SiVy
Klubowicz
Klubowicz


Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 5961
Skąd: CLIwland

Post Odpowiedz z cytatem
nie nikt nie zna sie na rzeczy na codzień gramy w bierki ;P

_________________
Z miłości do samochodów, z pasji dla ich piękna...
Czw Mar 04, 2010 21:12 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Peter
Sympatyk


Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
SiVy napisał:
nie nikt nie zna sie na rzeczy na codzień gramy w bierki ;P

Sivy a miałbyś chęc mi pomóc?Z Włocławka jesteś?
Czw Mar 04, 2010 21:14 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
SiVy
Klubowicz
Klubowicz


Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 5961
Skąd: CLIwland

Post Odpowiedz z cytatem
nie jestem z włocławka nie pomoge ci nie znam sie

_________________
Z miłości do samochodów, z pasji dla ich piękna...

Ostatnio zmieniony przez SiVy dnia Czw Mar 04, 2010 23:07, w całości zmieniany 1 raz
Czw Mar 04, 2010 21:15 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Peter
Sympatyk


Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
SiVy napisał:
nie jestem z włocławka nie pomoge ci nie znam sie

Trudno będę tak jeździł.Z serwisu Hondy poradzili mi abym się Was spytał czy może macie komputer z oprogramowaniem z 1995 roku.
Czw Mar 04, 2010 21:19 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lewy D15B2
Klubowicz


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 453
Skąd: Topólka

Post Odpowiedz z cytatem
zaden komputer ci tu nie pomoze, musisz zrobic samodiagnostyke, i sie dowiesz czemu sie pali SRS...
Czw Mar 04, 2010 22:43 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
SiVy
Klubowicz
Klubowicz


Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 5961
Skąd: CLIwland

Post Odpowiedz z cytatem
dobra powiem ci Smile

jak miałes słaby akumulator to poprzez spadek napięcia wprowadziłeś błąd do pamięc DTC teraz nalezy wykonac procedure uzbrajania SRS

co do "szurania" nie wiem co to to trzeba usłyszeć

PS szkoda ze w serwisie hondy potrafią tylko podpiąć do kompa i wykonac opcje: "kasuj błędy" Hrm zero ambicji...

teraz chłopoku słuchaj uważnie (czytaj) jak to sie robi: (nie jest to prosta czynność ale powinienes sobie poradzić)

Procedura kasowanie kontrolek poduszek ( SRS ) Honda

1. przekręcasz kluczyk w pozycji przed zapłonem - kontrolki się nie świecą
2. Znajdź przewód 2 pinowy (2 kabelki) kabelki bedą zakończone zółtą kostką wpiętą w miejsce obok bezpieczników w tzw puste pole czyli wypinasz z podstawki(tam gdzie sa bezpieczniki) i juz masz na wierzchu złącze SCS
3. będziesz potrzebował jakis przełącznik dwustopniowy typu on /off do przełącznika podłączasz dwa przewody najlepiej zalutuj potem te dwa przewody najlepiej pobielone cyna wpinasz w kostke jeden przewód do jednego i drugi do drugiego ( w ten sposób wykonałes prowizoryczne urządzenie serwisowe SCS) A najbezpieczniej bedziesz jak pójdziesz do pana elektryka i poprosisz go zeby ci zrobił takie coś jak wytłumaczyłem niżej tak zeby była pewnośc ze (on to zwierasz a off rozwierasz styki)

To ta łatwiejsza część

dalej..

4. Przy zwartych końcówkach (czyli przełącznik ustawiony w pozycji on) przewodu załączaczasz kluczyk do momentu aż pokażą się świecące kontrolki na zegarach

5. Kontrolka SRS zaświeci się i po kilku sekundach powinna zgasnąć ... wtedy ustawiasz swój prowizoryczny SCS w pozycje off i czekasz 4 sekundy...

6. teraz bardzo ważna rzecz po zgaśnięciu SRS masz mniej niż cztery sekundy na ponowne zwarcie włączniczka (pozycja on) - więc zwierasz ustawiasz w pozycje On!

7. Teraz SRS znowu się zapali teraz czekasz 3,5-4 sekund (nie przekraczać tych 4 sek) i rozłączasz włącznik (pozycja Off). SRS zgasnie

8.Twój prowizoryczny SCS jest rozłączony czyli pozycja off, teraz kontrolka srs powinna błysnąć 2 razy . oznacza to ze system jest gotowy do pracy.
Pamięc DTC została wykasowana a tym samym problem znika.

BARDZO WAŻNA RZECZ!!!!!!
Musisz pamietać aby przestrzegać norm odnośnie odstępu w czasie przerwań obwodu nie może być 4 sekundy i 1 dziesiąta musi być 4 sekundy najlepiej stoper w ręke.

Jesli kontrolki nie błysną dwa razy musisz powtórzyć procedure uwzględniająć ze popełniłes gdzies błąd czyt. za krótko albo za długo zwlekałeś z zwarciem/rozwarciem twojego prowizorycznego urządzenia serwisowego SCS. W przypadku Gdy kontrolki migną 2 razy a problem znów sie pojawi problem może tkwić w mechanicznym uszkodzeniu systemu poduszek powietrznych SRS

ten sam przewód jest złączem diagnostycznym układu SRS, poprzez to złącze możemy przeczytac kod usterki za pomocą diagnostyki. ( w autach młodszych bądź z kontrolką check engine złącze do diagnostyki poduszek znajduje sie obok złącza do diagnostyki silnika czyli pod schowkiem a nad nogami pasażera bardzo łatwo go zlokalizować. w obydwu przypadkach procedura jest taka sama:

Wyjaśniam na czym polega procedura:

1.Nie mając testera który kosztuje zapewne sporo kasy zwieramy kabelek naszym prowizorycznym urządzeniem serwisowym SCS, i czekamy 10 sekund przy wyłączonym zapłonie.

2.Następnie właczamy zapłon, przez 6 sekund lampka powinna się świeci.
3.Teraz po 6 sekundach lampka powinna w jakieś sekwencji gasnąć i zapalać
4.Wyłaczyc zapłon i poczekac 10 sekund. Następnie odłączamy nasz "SCS"

PS ta migająca kontrolka pokaże nam kod błędu danej usterki

tutaj wklejam liste usterek jakie wystepują przy systemie SRS

11 Poduszka kierowcy - przerwa w obwodzie
12 Poduszka kierowcy - za wysoka rezystancja w obwodzie.
13 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie
14 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
15 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy
21 Poduszka pasażera - przerwa w obwodzie
22 Poduszka pasażera - za wysoka rezystancja w obwodzie.
23 Poduszka pasażera - zwarcie w obwodzie
24 Poduszka pasażera - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
25 Poduszka pasażera - zwarcie w obwodzie do masy
31 Napinacz pasa kierowcy - przerwa w obwodzie
32 Napinacz pasa kierowcy - za wysoka rezystancja w obwodzie.
33 Napinacz pasa kierowcy - zwarcie w obwodzie
34 Napinacz pasa kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
35 Napinacz pasa kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy
41 Napinacz pasa pasażera - przerwa w obwodzie
42 Napinacz pasa pasażera - za wysoka rezystancja w obwodzie.
43 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie
44 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
45 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie do masy
51-58 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
61-68 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
71-78 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
81-88 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
91 Lampka SRS - usterka sporadyczna
92 Usterka zasilania sterownika SRS
101 Zanotowane dane o zderzeniu - sterownik SRS do wymiany
102 Zdetonowana poduszka boczna kierowcy
103 Zdetonowana poduszka boczna pasażera
104 Zdetonowana poduszka/napinacz pasa/poduszka boczna kierowcy
105 Zdetonowana poduszka/napinacz pasa/poduszka boczna pasażera
106 Zdetonowana poduszka boczna kierowcy lub pasażera
107 Zdetonowana poduszka/napinacz pasa/poduszka boczna kierowcy lub pasażera.
111 Poduszka boczna kierowcy - przerwa lub za wysoka rezystancja w obwodzie
113 Poduszka boczna kierowcy - zwarcie w obwodzie
114 Poduszka boczna kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
115 Poduszka boczna kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy
121 Poduszka boczna pasażera - przerwa lub za wysoka rezystancja w obwodzie
123 Poduszka boczna pasażera - zwarcie w obwodzie
124 Poduszka boczna pasażera - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
125 Poduszka boczna pasażera - zwarcie w obwodzie do masy
131, 132 Czujnik zderzeń bocznych po stronie kierowcy - usterka wewnętrzna
133, 134 Czujnik zderzeń bocznych po stronie kierowcy - usterka w obwodzie
141, 142 Czujnik zderzeń bocznych po stronie pasażera - usterka wewnętrzna
143, 144 Czujnik zderzeń bocznych po stronie pasażera - usterka w obwodzie

PS Mam nadzieje ze sobie poradzisz, wytłumaczyłem ci to najprościej jak sie dało, życzę sukcesów acha i jak ci sie nie uda za pierwszym razem to próbuj dalej...

Pozdrawiam

_________________
Z miłości do samochodów, z pasji dla ich piękna...
Czw Mar 04, 2010 22:44 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Peter
Sympatyk


Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
SiVy napisał:
dobra powiem ci Smile

jak miałes słaby akumulator to poprzez spadek napięcia wprowadziłeś błąd do pamięc DTC teraz nalezy wykonac procedure uzbrajania SRS

co do "szurania" nie wiem co to to trzeba usłyszeć

PS szkoda ze w serwisie hondy potrafią tylko podpiąć do kompa i wykonac opcje: "kasuj błędy" Hrm zero ambicji...

teraz chłopoku słuchaj uważnie (czytaj) jak to sie robi: (nie jest to prosta czynność ale powinienes sobie poradzić)

Procedura kasowanie kontrolek poduszek ( SRS ) Honda

1. przekręcasz kluczyk w pozycji przed zapłonem - kontrolki się nie świecą
2. Znajdź przewód 2 pinowy (2 kabelki) kabelki bedą zakończone zółtą kostką wpiętą w miejsce obok bezpieczników w tzw puste pole czyli wypinasz z podstawki(tam gdzie sa bezpieczniki) i juz masz na wierzchu złącze SCS
3. będziesz potrzebował jakis przełącznik dwustopniowy typu on /off do przełącznika podłączasz dwa przewody najlepiej zalutuj potem te dwa przewody najlepiej pobielone cyna wpinasz w kostke jeden przewód do jednego i drugi do drugiego ( w ten sposób wykonałes prowizoryczne urządzenie serwisowe SCS) A najbezpieczniej bedziesz jak pójdziesz do pana elektryka i poprosisz go zeby ci zrobił takie coś jak wytłumaczyłem niżej tak zeby była pewnośc ze (on to zwierasz a off rozwierasz styki)

To ta łatwiejsza część

dalej..

4. Przy zwartych końcówkach (czyli przełącznik ustawiony w pozycji on) przewodu załączaczasz kluczyk do momentu aż pokażą się świecące kontrolki na zegarach

5. Kontrolka SRS zaświeci się i po kilku sekundach powinna zgasnąć ... wtedy ustawiasz swój prowizoryczny SCS w pozycje off i czekasz 4 sekundy...

6. teraz bardzo ważna rzecz po zgaśnięciu SRS masz mniej niż cztery sekundy na ponowne zwarcie włączniczka (pozycja on) - więc zwierasz ustawiasz w pozycje On!

7. Teraz SRS znowu się zapali teraz czekasz 3,5-4 sekund (nie przekraczać tych 4 sek) i rozłączasz włącznik (pozycja Off). SRS zgasnie

8.Twój prowizoryczny SCS jest rozłączony czyli pozycja off, teraz kontrolka srs powinna błysnąć 2 razy . oznacza to ze system jest gotowy do pracy.
Pamięc DTC została wykasowana a tym samym problem znika.

BARDZO WAŻNA RZECZ!!!!!!
Musisz pamietać aby przestrzegać norm odnośnie odstępu w czasie przerwań obwodu nie może być 4 sekundy i 1 dziesiąta musi być 4 sekundy najlepiej stoper w ręke.

Jesli kontrolki nie błysną dwa razy musisz powtórzyć procedure uwzględniająć ze popełniłes gdzies błąd czyt. za krótko albo za długo zwlekałeś z zwarciem/rozwarciem twojego prowizorycznego urządzenia serwisowego SCS. W przypadku Gdy kontrolki migną 2 razy a problem znów sie pojawi problem może tkwić w mechanicznym uszkodzeniu systemu poduszek powietrznych SRS

ten sam przewód jest złączem diagnostycznym układu SRS, poprzez to złącze możemy przeczytac kod usterki za pomocą diagnostyki. ( w autach młodszych bądź z kontrolką check engine złącze do diagnostyki poduszek znajduje sie obok złącza do diagnostyki silnika czyli pod schowkiem a nad nogami pasażera bardzo łatwo go zlokalizować. w obydwu przypadkach procedura jest taka sama:

Wyjaśniam na czym polega procedura:

1.Nie mając testera który kosztuje zapewne sporo kasy zwieramy kabelek naszym prowizorycznym urządzeniem serwisowym SCS, i czekamy 10 sekund przy wyłączonym zapłonie.

2.Następnie właczamy zapłon, przez 6 sekund lampka powinna się świeci.
3.Teraz po 6 sekundach lampka powinna w jakieś sekwencji gasnąć i zapalać
4.Wyłaczyc zapłon i poczekac 10 sekund. Następnie odłączamy nasz "SCS"

PS ta migająca kontrolka pokaże nam kod błędu danej usterki

tutaj wklejam liste usterek jakie wystepują przy systemie SRS

11 Poduszka kierowcy - przerwa w obwodzie
12 Poduszka kierowcy - za wysoka rezystancja w obwodzie.
13 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie
14 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
15 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy
21 Poduszka pasażera - przerwa w obwodzie
22 Poduszka pasażera - za wysoka rezystancja w obwodzie.
23 Poduszka pasażera - zwarcie w obwodzie
24 Poduszka pasażera - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
25 Poduszka pasażera - zwarcie w obwodzie do masy
31 Napinacz pasa kierowcy - przerwa w obwodzie
32 Napinacz pasa kierowcy - za wysoka rezystancja w obwodzie.
33 Napinacz pasa kierowcy - zwarcie w obwodzie
34 Napinacz pasa kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
35 Napinacz pasa kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy
41 Napinacz pasa pasażera - przerwa w obwodzie
42 Napinacz pasa pasażera - za wysoka rezystancja w obwodzie.
43 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie
44 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
45 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie do masy
51-58 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
61-68 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
71-78 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
81-88 Usterka wewnętrzna sterownika SRS
91 Lampka SRS - usterka sporadyczna
92 Usterka zasilania sterownika SRS
101 Zanotowane dane o zderzeniu - sterownik SRS do wymiany
102 Zdetonowana poduszka boczna kierowcy
103 Zdetonowana poduszka boczna pasażera
104 Zdetonowana poduszka/napinacz pasa/poduszka boczna kierowcy
105 Zdetonowana poduszka/napinacz pasa/poduszka boczna pasażera
106 Zdetonowana poduszka boczna kierowcy lub pasażera
107 Zdetonowana poduszka/napinacz pasa/poduszka boczna kierowcy lub pasażera.
111 Poduszka boczna kierowcy - przerwa lub za wysoka rezystancja w obwodzie
113 Poduszka boczna kierowcy - zwarcie w obwodzie
114 Poduszka boczna kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
115 Poduszka boczna kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy
121 Poduszka boczna pasażera - przerwa lub za wysoka rezystancja w obwodzie
123 Poduszka boczna pasażera - zwarcie w obwodzie
124 Poduszka boczna pasażera - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania
125 Poduszka boczna pasażera - zwarcie w obwodzie do masy
131, 132 Czujnik zderzeń bocznych po stronie kierowcy - usterka wewnętrzna
133, 134 Czujnik zderzeń bocznych po stronie kierowcy - usterka w obwodzie
141, 142 Czujnik zderzeń bocznych po stronie pasażera - usterka wewnętrzna
143, 144 Czujnik zderzeń bocznych po stronie pasażera - usterka w obwodzie

PS Mam nadzieje ze sobie poradzisz, wytłumaczyłem ci to najprościej jak sie dało, życzę sukcesów acha i jak ci sie nie uda za pierwszym razem to próbuj dalej...

Pozdrawiam


Dziękuje za bardzo długą odpowiedź Sivy.Tyle ,że ja nigdy w życiu nie miałem w reki lutownicy nawet nie wiem jak to złącze Pin wygląda.Piszesz o 4 sekundach ma być dokładnie tyle a nie może być 3 sekundy.Tu trzeba mieć niezłą precyzje aby to zrobić Sad Chyba za głupi jestem aby to samemu zrobić.Kiedyś ktoś na innym forum Hondy coś pokręcił tym kabelkiem i zwarcie zrobił ale nie wiem dokładnie jaki miał problem z tą samo diagnostyką ECU.A co to jest SCS.To jest ten kabelek i jak go złącze to będzie On włączony a jak wyjmę kabelek to OFF.Szkoda ,ze pod twoim okiem nie mógł bym tego zrobić krok po kroku byś sprawdzał czy dobrze robię.
Pią Mar 05, 2010 19:00 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Pią Mar 05, 2010 19:00
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum .:HONDA TEAM:. Strona Główna » elektronika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

.:HONDA TEAM:.  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online