Forum .:HONDA TEAM:. Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Wysokie spalanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum .:HONDA TEAM:. Strona Główna » Lpg/Cng Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wysokie spalanie
Autor Wiadomość
Hydraaxx
Sympatyk


Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 29
Skąd: Włocławek(centrum)

Post Wysokie spalanie Odpowiedz z cytatem
Witam mam problem ze spalaniem gazu w swoim D16Z2 spala mi ok. 12 l /100km ..
Kuzyn ma identyczne D16Z2 z większym przebiegiem o 50 tyś i pali mu 10 l przy cięzkiej nodze ze stożkiem, nie miał stożka to spalała mu 9 l
okolo 2 miesiące jeździlem bez filtra powietrza (rozjebał się 3/4 filtra nie było) po załozeniu nowego filtra nadal spalanie jest takie samo
Kata jeszcze jest nie mam cięzkiej nogi.. a nie wiem czy to ma znaczenie ale skaplacz gazu mam zrobiony w dolot powietrza w rurę
kuzyn ma gdzieś przy krokowym włożone Smile
Poradźcie coś gdzie mi ten gaz ucieka Confused

_________________
Ej2 PROTEC D13B7
Sob Lut 07, 2015 14:13 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sob Lut 07, 2015 14:13
fasola
Sympatyk


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 501
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
albo po prostu podjechac do gazownika na regulacje, a jak gdzieś ucieka to plyn do szyb bierzesz i psikasz na wszytskie polaczenia parownik itp i jak zacznie Ci gdzieś bomblowac to masz miejsce wycieku

_________________
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać Honde jak rdzewieje Very Happy
Sob Lut 07, 2015 15:15 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hydraaxx
Sympatyk


Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 29
Skąd: Włocławek(centrum)

Post Odpowiedz z cytatem
Na razie poczekam, dodam że kontrolka check engine mi się świeci wiecznie od przejechania 1 km do tego falujące obroty tak o 150 się wahają. Mocy nie traci reaguje na gaz idealnie poszperałem na forach i pisali o sondzie lambdzie

_________________
Ej2 PROTEC D13B7
Sob Lut 07, 2015 15:40 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasola
Sympatyk


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 501
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
to jest IVg?? masz po stronie pasazera za wykladzina komputer to przez odliczanie mrugniec diody policz ktory blad ci wyswietla i bedziesz wiedzial co padlo

_________________
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać Honde jak rdzewieje Very Happy
Sob Lut 07, 2015 16:01 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hydraaxx
Sympatyk


Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 29
Skąd: Włocławek(centrum)

Post Odpowiedz z cytatem
Concerto z 92 jak sprawdzić te mrugnięcia na odpalonym czy jak ?
pod wykładziną pusto nic nie ma

_________________
Ej2 PROTEC D13B7
Sob Lut 07, 2015 16:54 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasola
Sympatyk


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 501
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
no to jest tam kompter pod taka blacha musisz wypiac jedna spinke od plastiku po stronie pasazera podwinac dywan i jest komputer bedzie widac takie okienko z dioda, a dioda bedzie mrugac na wlaczonym zaplonie. Jak sobie nie dasz rady to mozesz podjechac albo do mnie albo do hega to ci to odczytamy

_________________
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać Honde jak rdzewieje Very Happy
Sob Lut 07, 2015 17:02 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hydraaxx
Sympatyk


Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 29
Skąd: Włocławek(centrum)

Post Odpowiedz z cytatem
Potem zobacze jak nie dam rady odezwe się na pw i w tygodniu podjade

_________________
Ej2 PROTEC D13B7
Sob Lut 07, 2015 17:24 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hydraaxx
Sympatyk


Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 29
Skąd: Włocławek(centrum)

Post Odpowiedz z cytatem
Odczytałem te błędy z kompa numer 1 i 17 sonda lambda lub jej obwód i czujnik prędkosci pojazdu lub jego obwód , i to od lambdy może tak chlać i falować obroty ??

_________________
Ej2 PROTEC D13B7
Nie Lut 08, 2015 14:06 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rafalcrx
Klubowicz


Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 215
Skąd: topólka. kuj pom.

Post Odpowiedz z cytatem
Hydraaxx napisał:
Odczytałem te błędy z kompa numer 1 i 17 sonda lambda lub jej obwód i czujnik prędkosci pojazdu lub jego obwód , i to od lambdy może tak chlać i falować obroty ??


..tak.

_________________
NAPRAWA,MODYFIKACJE,SWAPY -RACHUNKI,FAKTURY -794261077
Nie Lut 08, 2015 16:26 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasola
Sympatyk


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 501
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
umnie w b2 jak padla lambda i chyba wszystkie czujniki jakie tylko sa w tym silniku to palila mi ponad 20l/100km xd sie smialem ze bez problemu moge subaraka kupic xd

_________________
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać Honde jak rdzewieje Very Happy
Nie Lut 08, 2015 16:48 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hydraaxx
Sympatyk


Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 29
Skąd: Włocławek(centrum)

Post Odpowiedz z cytatem
czyli lambda do wymiany ktoś wie w jakiej cenie chodzą nowe i używane i gdzie mozna je dostać oprócz internetu ?

_________________
Ej2 PROTEC D13B7
Nie Lut 08, 2015 20:20 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasola
Sympatyk


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 501
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
mi wszyscy radzili kupic oem uzywana koszt ok 20zl ale po 3 sondzie ktora przyszla i okazala sie zepsuta stwierdzilem ze pierdziele i kupilem uniwersalna w motoryzacyjnym koszt ok 60zl i trzeba tylko przelutowac wtyczke i sonda latala 2 lata i nic sie zlego nie dziala i pewnie latala byvdo tej pory umnie gdyby nie swap

_________________
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać Honde jak rdzewieje Very Happy
Nie Lut 08, 2015 21:20 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hydraaxx
Sympatyk


Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 29
Skąd: Włocławek(centrum)

Post Odpowiedz z cytatem
No dobra dzięki, a ten błąd 17 czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód przeszkadza w czymś w skrócie opłaca się przejmować ? Very Happy

_________________
Ej2 PROTEC D13B7
Nie Lut 08, 2015 21:32 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Uncrossed
klubowicz
klubowicz


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 204

Post Odpowiedz z cytatem
jedź do hega po sonde coś pewnie znajdzie.

Powodzenia z odkręcaniem starej...
Nie Lut 08, 2015 23:22 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasola
Sympatyk


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 501
Skąd: Włocławek

Post Odpowiedz z cytatem
ja u siebie bozena jakos kazda sonde bez problemu odkrecalem na jednej tylko klucz mi sie polamal ale kupilem nastepny i odkrecilem przez rure bez problemu...

_________________
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać Honde jak rdzewieje Very Happy
Pon Lut 09, 2015 04:51 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Pon Lut 09, 2015 04:51
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum .:HONDA TEAM:. Strona Główna » Lpg/Cng Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

.:HONDA TEAM:.  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online