Autor |
Wiadomość |
Lune
Sympatyk
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 167 Skąd: Włocławek |
|
|
Pon Cze 06, 2011 19:21 |
|
 |
Reklama
|
|
Pon Cze 06, 2011 19:21 |
|
 |
SiVy
Klubowicz


Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 5950 Skąd: CLIwland |
|
|
|
przewód ten powinien miec swojemiejsce w centralce sterującej. to chyba logiczne Poza tym skąd wiesz ze ten przewód odpowiedzialny jest za "dopalanie"(co masz na myśłi?)
_________________
Z miłości do samochodów, z pasji dla ich piękna... |
|
Pon Cze 06, 2011 19:56 |
|
 |
Lune
Sympatyk
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 167 Skąd: Włocławek |
|
|
|
Tylko przecież w instalacji I generacji centralką jest właśnie ten zespolony przełącznik, nie mam racji? Ten przewód gdzieś powinien być podłączony, tylko nie wiem zbytnio gdzie.. Piszac "dopalanie" mam na myśli to, iż przekręcam kluczyk w pozycje zapłon i przed zapaleniem tym guzikiem "wstrzykuje" trochę gazu aby lepiej zapalił Niestety u mnie to nie działa
|
|
Pon Cze 06, 2011 20:02 |
|
 |
SiVy
Klubowicz


Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 5950 Skąd: CLIwland |
|
|
|
nie zauważyłem ze to I gen. niestety nie pomoge. sory
_________________
Z miłości do samochodów, z pasji dla ich piękna... |
|
Pon Cze 06, 2011 20:51 |
|
 |
Lune
Sympatyk
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 167 Skąd: Włocławek |
|
|
|
Dla potomnych - ta centralka jest od reduktora podciśnieniowego, a u mnie jest reduktor elektroniczny. Wystarczy zmienić na odpowiednią centralkę. Trochę obczaiłem temat 
|
|
Wto Cze 07, 2011 22:30 |
|
 |
Reklama
|
|
Wto Cze 07, 2011 22:30 |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|